Vídeos

Bárbara Navarro sobre ‘mindfulness’: jo també medito

Bárbara Navarro, directora de Polítiques públiques a l’empresa Google, explica la seva experiència amb la pràctica de la meditació en mindfulness.

Destacats:

– “Jo ara tinc el control sobre allò que penso i allò que no penso”.

– “[La meditació] És com estar una mica més en pau amb tu mateixa”.

– “Quan medites necessites dormir menys però alhora estàs més descansat. Puc aixecar-me d’hora i començo el dia més activada”.

– “Si hagués tingut els recursos que tinc ara amb la meditació quan era petita o adolescent hauria disfrutat més algunes de les coses que em van passar”.

– “Una de les maneres de millorar la vida de l’empleat és a través de la pràctica de la meditació”.

– “La família que practica mindfulness unida, roman unida”.

– “Quan vius en l’ara, és cert que hi ha molt pocs problemes“.

– “És una gran satisfacció perquè el ser conscient, el viure en l’ara i el poder gestionar les teves emocions –i que no et segrestin sentiments que no vols que ho facin– és viure en pau“.

Anuncis

Deixa un comentari

