Uncategorized

Mort, transició, consciència i vida

Dins meu sento una crida a continuar escrivint en aquest blog. Sé que tot el que he publicat aquí havia d’existir, sé que va ser necessari, per això he conservat les anteriors entrades; totes tenen alguna cosa de la meva intenció interna d’evolucionar i ajudar els altres a fer el mateix.

Em mou sobretot un record emocional fort i impactant que grava amb ferro roent a la memòria de la meva consciència el per què estic aquí, viva: sé que molts patim, com jo he fet, sense dir-ho, sense fins i tot ser-ne conscients. Perquè tots anem programats i orientats pel nostre inconscient i moltes vegades ni tant sols intuïm que som nosaltres el problema de les nostres vides. Evitem. La rutina pot ser la perfecta aliada. Ens podem muntar una vida sencera d’evasions. Jo he estat el principal problema de la meva vida durant molt de temps. Per això aquest projecte continua.

Tot i això, m’he permès canviar molt l’aspecte del web, així com el títol i, evidentment, els continguts propers. Com que em costa explicar una idea en un espai inferior a quatre paràgrafs, no m’esplaiaré massa en argumentar perquès: trobo que actualment l’enfoc d’aquesta porta virtual a l’exterior em quedava petit, i tot i que no m’arrepenteixo de res, no podia continuar amb el mateix projecte.

Ara, la meva intenció interna és trobar qualsevol via que em condueixi, a mi personalment, a un nivell de consciència superior i compartir-la amb tots vosaltres per aquesta web. Sense prejudicis occidentals ni científics. Sense supèrbies orientals sobre una pressuposada superioritat moral. Sense tancar la porta a les teràpies alternatives ni desviar la mirada de tècniques sense contrastar.

He decidit guiar-me sobretot per la intuició interior, i deixar de banda al màxim possible els judicis i prejudicis mentals. Si voleu compartir experiències estaré molt agraïda per la vostra col·laboració.

HOLA!

If you start playing the game of being an “enlightened somebody,” the true teacher is going to call you on it. He or she is going to expose you, and that exposure is going to hurt. Because the ego will be there, standing in the light of Truth, exposed and humiliated.

Of course, the ego will cry “foul!” It will claim that the teacher made a mistake and begin to justify itself in an effort to put its protective clothing back on. It will begin to spin justifications with incredible subtlety and deceptiveness.

This is where real spiritual practice begins. This is where it all becomes very real and the student discovers whether he or she truly wants to be free, or merely wants to remain as a false, separate, and self-justifying ego. This crossroad inevitably comes and is always challenging. It separates the true seeker from the false one. The true seeker will be willing to bare the grace of humility, whereas the false seeker will run from it. Thus begins the true path to enlightenment, granted only to those willing to be nobody. Discovering your “nobody-ness” opens the door to awakening as beingness, and beyond that to the Source of all beingness.

Adyashanti

Anuncis

2 thoughts on “Mort, transició, consciència i vida

Deixa un comentari

